دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در دانشکده (فرمت فایل Word ورد doc و با قابلیت ویرایش) تعداد صفحات 11
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در دانشکده (فرمت فایل Word ورد doc و با قابلیت ویرایش) تعداد صفحات 11


قسمت حسابداری هر دانشکده با قسمت های زیادی در ارتباط میباشد که تعداد آن ها زیاد میباشد ولی موسساتی که به صورت مداوم و مهم است  به شرح زیر میباشد .

1)دانشگاه فنی و حرفه ای (مرکزاصلی): ارتباط دانشکده با مرکز مهمترین ارتباط میباشد زیرا از کلیه دستور ها و بودجه ای که برای دانشکده ارسال میشود از مرکز است و همچنین لیست های حقوق و دستمزد کارکنان دانشکده برای انها ارسال میشود و ان ها برای کارکنان ارسال میکنند .

کلیه اموزش ها و سیستم های اموزشی که برای دانشکده در نظر گرفته شده و از آن ها استفاده میشود به عهده مرکز میباشد که هرساله برای مدیران مالی اموزش های لازم را تدارک میبیند و سیستم های حسابداری را به روز میکند .

2) اداره دارای:ارتباط با این واحد به صورت ماهانه و فصلی میباشد که باید هر ماه لیست حقوق و دستمزد کارکنان و اساتید را به آن ارائه و مالیات آن هارا پرداخت کندو هر فصل باید لیست معاملات بالای 5.000.000ریال را به آن ها به صورت فایل اکسس ارائه  کند .

3) موسسه خدمات و درمانی :هر ما باید لیست کارکنان دانشکده وبازنشتگان را به آن ها ارائه کرده تا کارهای خدمات درمانی و حقوق بازنشتگان را انجام داده و شاید در طول ماه جهت ارائه اطلاعات کارکنان جدید اویرایش اطلاعات برای آن ها ارسال گردد.

4) بانک تجارت و ملی : حساب اصلی دانشکده در بانک تجارت میباشد که کلیه هزینه ها وخرید های که برای دانشکده انجام میشود از بانک تجارت میباشد و همچنین ذیحساب چک های که صادر میکند از بانک تجارت میباشد .

حسابی که دانشکده در بامک ملی دارد یک حساب فرعی میباشد و همچنین در دسترس خزانه دولت میباشد که دانشجویانی که شهریه وایز میکنند به حساب خزانه میرود و پس از کسر 5% از ان دوباره به حساب دانشکده که همان بانک تجارت میباشد واریز میشود و همچنین دانشکده هیچ دستری به حساب بانک ملی ندارد .

5) ارتباط با سایر دانشکده ها :ارتباط حسابداری باسایر دانشکده ها بیشتر در مورد اموزش و کمک به یکدیکر در ثبت حسابها و اطلاع یکدیگر در مورد اخبار و تغیرات در مورد سیستم حسابداری میباشد.

6)قسمت حسابداری با اشخاص و موسسات دیگر نیز که  بسیار زیاد است و چون در هر موسسه شاید باهم تفاوت داشته باشد و نیز مهم نباشد اورده نمیشود.


خرید و دانلود  دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در دانشکده (فرمت فایل Word ورد doc و با قابلیت ویرایش) تعداد صفحات 11






:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در دانشکده (فرمت فایل Word ورد doc) تعداد صفحات 11 , گزارش کارآموزی , دانلود گزارش کارآموزی حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: